The Party Planner

Kid: Mom, can I have a Super Bowl party?

Me: I won’t be here…you’ll have to talk to  your dad about that.

Kid: Ok…when is the Super Bowl anyways?

Me: Next weekend.

Kid: Saturday or Sunday?

Me: Next Sunday

Kid: Oh.  What time is it on?

Me:  I have no idea…I think it’s usually around three or four.

Kid: Do you know what teams are playing?

Me: Um…nope.  Not a clue.

Kid: Oh…so you don’t know what color streamers I would need to get then? 

My child obviously has her priorities straight when planning a party! 

Related Posts with Thumbnails
Share and Enjoy:
  • Print
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Yahoo! Buzz
  • Twitter
  • Google Bookmarks
This entry was posted in Mimi, Random stuff, Ya gotta have friends! and tagged , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to The Party Planner

  1. choochoo says:

    Sounds like it’s going to be a helluva party. Streamers are the most important element in a party, you know.

  2. Beth says:

    Just to let you know, it is in 2 weeks!! Yes, that was 2 weeks from yesterday!! They give them an extra week between games for the SuperBowl

  3. It’s not for two weeks–I had to look it up because I was planning book group. She sounds like quite the budding hostess.

  4. Jay says:

    LOL .. Yeah it’s on Feb 7th and kickoff will be between 3:00 and 3:30 your time. Shall I bring the keg? haha 😉

  5. Hilary says:

    She just needed a good excuse.. and now she has time! 😉

  6. Jay says:

    Oh right, the important stuff! The Colts team colors are Speed Blue and White and the Saints team colors are Black and Old Gold (also white, because all teams have to have white uniforms. The Saints white uniforms have black trim. Their main colors are the Black and Gold though.) So, I would go with blue and white and black and gold streamers.

    I had to look them up to get them exact. I mean, there are so many shades of blue, ya know. I would have just called it “dark” blue. haha .. And I have no idea what “old” gold is. But, you girls probably now these colors without having to look them up. 😉

  7. Brandt! says:

    Just decorate only in white and blue because it will the Colts all the way!!!! Just cheer for Peyton Manning … put up “18” every where ..you’ll be all set!

  8. Kathy Ariano says:

    The Saints (black and gold) against Indianapolis (blue and white). (We here in MD NEVER use the team name — ever since Irsay left with them in the dark of night!).

  9. Pamela says:

    I started to say that this would be a PRE superbowl party – but I see that others beat me to it.

    Well – if she doesn’t follow the game, the commercials ought to keep ’em entertained.